Ofertarea necesita multa munca neplatita, neapreciata si necesita timp, astfel ca in Germania s-a dat legea ca ofertarea sa fie platita, iar in acest fel nu se mai trateaza cu indiferenta si se acorda o mai mare atentie relatiei cu producatorul de ferestre.

Exista multe cazuri in care primim solicitari in vederea ofertarii, fara nicio informatie sau cu un minim de explicatii si fara un numar de telefon la care sa sunam pentru a cere lamuriri.

Un mod simplu si eficient, il descriem mai jos :

A. La email sa fie atasat tabloul de tamplarie cu urmatoarele informatii :

desenele ferestrelor – usilor, impreuna cu cotele L x H
marca si seria profilului dorit, cat si culoarea acestuia
structura de sticla

B. Sunati-ne pentru a va asigura ca am primit tot ceea ce ne este necesar ofertarii, deoarece exista posibilitatea sa nu fi primit nimic din partea dvs.

C. Dupa ce transmitem oferta catre dvs, cititi cu atentie cele specificate – sunt informatii si recomandari prietenesti – interesul nostru nu este de a vinde un simplu produs, ci de a va bucura de un produs gandit pe termen lung.